استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

لزوم افزایش ارتباط بدنه اجرایی استان با روحانیت و حوزه های علمیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۴۸۲۰
لزوم افزایش ارتباط بدنه اجرایی استان با روحانیت و حوزه های علمیه
استاندار خراسان شمالی گفت: ارتباط بین بدنه اجرایی با روحانیت و حوزه های علمیه در استان باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در نشست با اساتید حوزه علمیه استان و به مناسبت گرامیداشت هفته معلم گفت: حضور و بروز ارزش های دینی توسط روحانیت پیوست تمامی کارها باشد و از داشته های دینی و مذهبی خود در بخش اجرا بهره مند شویم.

شجاعی برقراری ارکان دینی در حکومت اسلامی را از مسیر مساجد و روحانیت دانست و افزود: دین اسلام برای حکومت و زندگی کامل است و هر کجا که نگاه دینی برقرار نبوده کارها دچار مشکل شده است.  

وی با بیان اینکه تمامی ارزش ها دینی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... در دین اسلام تعریف شده است، گفت: از ابتدای حضورم در استان تا کنون تلاش کرده ام این چارچوب ذهنی در تمامی جلسات، تصمیمات و اقدامات برقرار باشد و نگاه حزبی، سیاسی و منافع افراد وجود نداشته باشد.

شجاعی اساس مسئولیت پذیری در دین اسلام را را خدمت به مردم عنوان کرد و افزود: اینکه مسئولیت را بپذیریم اما نگاه به نظام، مقام معظم رهبری، مردم و خون شهدا نباشد خیانت است.

وی افزود: وظیفه داریم در استان با ایجاد هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری، امور و برنامه های مربوط به جامعه روحانیت و حوزه های علمیه را پیش ببریم.

شجاعی خطاب به اعضای حاضر در نشست با تاکید بر اینکه باید پیگیر امور باشید و درخواست ها را مطالبه و مصوبات را اجرا کنید، گفت: تنها به گفتن بسنده نکنید بلکه در اجرا اهتمام داشته باشید و بنده برای حمایت و رفع موانع پای کار هستم.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ سفر شهرستانی و روستایی در یکسال گذشته داشته ام، افزود: شیوع بیماری کرونا موجب محدودیت برای حضور میدانی بیشتر شد چرا که موظف به رعایت و اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: با انسجام و هم افزایی تمامی اجزای حاکمیت در استان کارها را پیش می بریم.

بر اساس این گزارش در پایان این نشست از اساتید حوزه علمیه استان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز