توافقات جدید دستگاه های اجرایی برای شتاب دهی به طرح توسعه امامزاده سید عباس و مجموعه مفخم

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۶۵۲۸
توافقات جدید دستگاه های اجرایی برای شتاب دهی به طرح توسعه امامزاده سید عباس و مجموعه مفخم
در نشستی تخصصی با حضور استاندار خراسان شمالی توافقات جدید دستگاه های اجرایی برای شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح های توسعه امامزاده سید عباس و مجموعه مفخم مصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی طرح های توسعه امامزاده سید عباس و مجموعه مفخم گفت: فضاهای قابلیت اجرا در طرح توسعه امامزاده سید عباس باید بر اساس اولویت شناسایی تا در این نقاط فعالیت اجرایی آغاز شود.

وی افزود: فضای طراحی شده برای اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس 35 هکتار می باشد که باید با تایید در کمیسیون ماده 5 استان تکلیف کاربری های مختلف طرح مشخص شود.

شجاعی با تاکید بر تهیه هر چه سریع تر طرح نهایی این پروژه برای ارائه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حمایت، افزود: مستندات حقوقی کافی و محکمی برای تملک اراضی در طرح تهیه و با مالکان این اراضی موافقت نامه های لازم به صورت قانونی و مکتوب امضا شود تا در آینده در روند اجرای کار مشکلی ایجاد نشود.

وی با تاکید بر لکه گذاری مالکیتی طرح، گفت: واحدهای مسکونی فاقد متقاصی، زمین، فضاهای پروژه و در نهایت نقدینگی محل های تامین منابع برای تملک اراضی طرح است و در امضا موافقت نامه ها باید قیمت کارشناسی مورد توجه سازمان ها و ادارات مربوطه باشد.

شجاعی همچنین خطاب به دفتر فنی استانداری برای تصمیم گیری کارشناسی برای جابجایی از محل کنونی و یا جانمایی سازمان انتقال خون در طرح توسعه امامزاده سید عباس و برگزاری نشستی تخصصی برای تعیین تکلیف تغییر کاربری های طرح تا یک هفته آینده دستور داد.

بررسی روند انجام کار در طرح توسعه مجموعه مفخم از دیگر موضوعات این نشست بود که نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در این خصوص گفت: باید قسمتی از فضای پروژه برای نمایش به صورت عکس و فیلم به مردم با بهره مندی از تجهیزات بروز اختصاص داده شود.

محمدعلی شجاعی افزود: شهرداری باید اراضی شخصی و اداره کل راه و شهرسازی موجود در طرح را از طریق تهاتر تعیین تکلیف کند.

شجاعی خطاب به مدیران اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: طرح های توسعه امامزاده سید عباس و مجموعه مفخم باید ویژه دیده شوند و هیچگونه اختلاف بین دستگاهی نباید وارد این پروژه ها شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز