استاندار خراسان شمالی:

فعالیت سفیران مشارکت با بیش از ۱۰۰ برنامه / کوبیدن بر طبل تفرقه ممنوع / حق نداریم به بهانه رقابت انتخاباتی اصل نظام را زیر سوال ببریم / مردم قدرت نظام هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۶۵۳۷
فعالیت سفیران مشارکت با بیش از ۱۰۰ برنامه / کوبیدن بر طبل تفرقه ممنوع / حق نداریم به بهانه رقابت انتخاباتی اصل نظام را زیر سوال ببریم / مردم قدرت نظام هستند
استاندار خراسان شمالی در نشست هماهنگی سفیران مشارکت انتخابات استان با تاکید بر انسجام و هم افزایی برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم گفت: سفیران مشارکت انتخابات استان با بیش از ۱۰۰ برنامه در شهرستان ها و بخش های مختلف فعالیت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت:با نگاهی گذار از بدو پیروزی انقلاب تا کنون در بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری متوجه دو عنصر اساسی " توکل به خدا و  تکیه به مردم " در پیروزی جنگ تحمیلی، خاموش کردن فتنه های داخلی و طی کردن دوران بد فشارهای اقتصادی و صاحب کرسی بودن در مذاکرات بین المللی خواهیم شد. 

شجاعی مردم را عنصر اصلی قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: اینکه امروز بزرگان کشورهای اروپایی و آمریکایی دنبال مذاکره با ایران هستند نشان دهنده قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم منشا اصلی آن می باشد. 

شجاعی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی 15.2 درصد بالاتر از میانگین کشوری بود، گفت: باید با آسیب شناسی شرایط بهتری را برای انتخابات پیش رو فراهم کنیم. 

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات افزود: دشمن به دنبال سیاه نمایی و ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت با هدف دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات است و ما باید بر اساس شرع، عقل و منطق با تمام توان فارغ از نگاه های سیاسی و کنار گذاشتن اختلافات شرایط حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم تا با انسجام و هم افزایی شاهد شکست بعدی استکبار جهانی باشیم. 

به گفته شجاعی صبر و استقامت ملت ایران موجب شکست رئیس جمهور سابق آمریکا شد. 

محمدعلی شجاعی تاکید کرد: حق نداریم به بهانه ایجاد شور و نشاط رقابت انتخاباتی اصل نظام را زیر سوال ببریم چرا که دشمنان زیر سوال بردن اصل نظام و عدم توسعه اسلام را در منطقه و جهان هدفگذاری کرده اند که داعش نتیجه نشست آنان برای از بین بردن اسلام بوده است. 

وی با بیان اینکه هنگامه جمع شدن است و نباید بر طبل تفرقه بکوبیم، گفت: سفیران مشارکت انتخابات باید با برنامه های مختلف برای حضور حداکثری اقشار مختلف در پای صندوق های رای تلاش کنند.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود انتخابات را تعهد ما نسبت به نظام دانست، افزود : برگزاری با صحت و سلامت انتخابات سند افتخار استان و جواب خون بیش از ۳ هزار شهید استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز