افزایش مراکز تزریق واکسن در بجنورد و شیروان

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۳:۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۷۶۷۳
افزایش مراکز تزریق واکسن در بجنورد و شیروان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز بهداشتی درمانی، مراکز تزریق واکسن در بجنورد و شیروان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی اظهار کرد: از هفته گذشته واکسیناسیون بالای 80 سال در استان ما همانند سایر استان های کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از ایجاد ازدحام در مراکز بهداشتی درمانی تصمیم گرفته شد مکان های بیشتری به غیر از مراکز بهداشتی درمانی برای انجام واکسیناسیون اختصاص داده شود.

دکتر هاشمی عنوان کرد: سه مرکز در بجنورد، 2 مرکز در شیروان و در سایر شهرستان ها نیز به دلیل ازدحام کمتری که وجود دارد در همان مرکز بهداشتی درمانی و خانه های بهداشت، واکسیناسیون انجام خواهد گرفت.

وی با بیان این که برای ثبت نام واکسن نیاز به حضور در مراکز بهداشتی درمانی نیست، افزود: سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام واکسن فعال شده و سالمندان بالای 80 سال می توانند در این سامانه با وارد کردن کد ملی و شماره تماس ثبت نام کنند.

دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: همکاران ما طبق اطلاعات ثبت شده در سامانه با افراد تماس گرفته و زمان و مکان تزریق واکسن را اعلام می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز