خیز استانداری برای تکمیل پروژه های ورزشی خراسان شمالی،

استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد تکمیل می شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۲:۵۹:۱۵
کد خبر: ۱۱۷۹۱۷۳
استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد تکمیل می شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی صبح امروز در دیدار با معاون وزیر ورزش و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور از تکمیل استادیوم ۱۵ هزار نفری بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، این دیدار که با حضور معاون عمرانی شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور و مدیر کل منطقه شمال وزرات ورزش برگزار شد در خصوص پروژه های ورزشی استان خراسان شمالی بحث و تصمیم گیری و مقرر شد وزارت ورزش در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تکمیل این استادیوم اقدام کند.

غلامرضا هوائی با اعلام این مطلب گفت: محوطه سازی، ساخت سردر، فضای سبز و دیوار کشی پروژه باقیمانده که با تامین اعتبار از سوی وزارت خانه انجام و استادیوم به نهادی عمومی جهت بهره برداری واگذار می شود. اتمام استادیوم فوتبال شیروان حداکثر تا ۲ ماه آینده و بررسی مشکلات سالن ۶ هزار نفری بجنورد از دیگر موارد مطرح شده در این دیدار بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به دغدغه استان در خصوص سالن ۶ هزار نفری بجنورد تصریح کرد: این پروژه از مهم ترین پروژه ها و نیازهای استان است و در این دیدار مقرر شد وزارت ورزش نسبت به انجام تعهد ۷۰ درصدی خود اقدام کند و استاندار نیز ۳۰ درصد از ۹۰ میلیارد تومان را پرداخت و پیمانکار از هفته آینده اجرای پروژه را آغاز کند. شایان ذکر است هفته آینده معاون وزیر ورزش به همراه هیئت همراه به دعوت معاون عمرانی استانداری، جهت جمع بندی مصوبات نشست روز گذشته به استان سفر می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز