اهدای ۷۹۳ سری کمک‌هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۲۲۴۳
اهدای ۷۹۳ سری کمک‌هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اهدای 793 سری کمک‌هزینه جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه در سال گذشته 793 سری جهیزیه به زوج‌های جوان‌های تحت حمایت این نهاد اهدا شد، ارزش این جهیزیه‌ها را سه میلیارد و 325 میلیون تومان عنوان کرد.

وی یادآور شد: یک میلیارد و 797 میلیون تومان این اعتبار از محل منابع دولتی و باقی‌مانده نیز از محل مشارکت‌های مردم نیکوکار تأمین‌شده است.

وی حمایت از جوانان و تسهیل شرایط ازدواج آن‌ها و تشکیل خانواده را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در خصوص تحکیم بنیان خانواده عنوان کرد و ادامه داد: خدمات این نهاد در حوزه ازدواج شامل ارائه جهیزیه به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت، جهیزیه به دختران نیازمند خارج از حمایت امداد، هدیه ازدواج پسران و کمک‌هزینه برای ازدواج مجدد بانوان سرپرست خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل، حین و پس از ازدواج به زوج‌های تحت حمایت، از دیگر خدمات این نهاد در حوزه ازدواج است، تأکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های مشاوره ازدواج، فرزند پروری و مهارت‌های زندگی برای زوج‌های جوان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی به سهم عمده مشارکت خیران در تأمین جهیزیه زوج‌های جوان تحت حمایت و نیازمند غیر تحت حمایت و پرداخت وام‌های ازدواج اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و یا کمک از طریق کد آسان پرداخت #058*8877* نقش مؤثری در تأمین منابع مالی برای پرداخت وام ازدواج به جوانان داشته‌ باشند.

الهی راد همچنین به پرداخت وام‌های ازدواج باهدف ترویج و تسهیل شرایط ازدواج اشاره کرد و افزود: وام‌های ازدواج از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خراسان شمالی و در چارچوب وام‌های کارگشایی تا سقف 15 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز