معاون توسعه مدیریت استاندار:

آزادسازی خرمشهر هیبت استکبار جهانی را در هم شکست

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۳:۰۴:۳۵
کد خبر: ۱۱۸۲۷۷۳
آزادسازی خرمشهر هیبت استکبار جهانی را در هم شکست
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در جلسه برنامه‌ریزی گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سازی خرمشهر هیبت استکبار جهانی را در هم شکست و موجب حیرت جهانیان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی بیگ زاده در این نشست گفت: برنامه ریزی عراق برای جنگ با ایران ۷ روز بود اما رزمندگان ما با ایثار و فداکاری توانستند هشت سال در برابر رژیم بعثی مقاومت کنند. وی با اشاره به مقاومت ۲۰ روزه زنان، مردان و تعداد کمی از نیروهای مسلح با کمترین امکانات در برابر رژیم بعثی برای جلوگیری از سقوط خرمشهر، افزود : رژیم بعثی تا دندان مسلح بود اما مردم خرمشهر با ایستادگی و مقاومت بزرگی، غیرت و مردانگی ایرانی را به خوبی ترسیم کردند.

بیگ زاده گفت: در سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ خرمشهر آزاد و موجب حیرت جهانیان شد چرا که با توجه به انواع موانع ایجاد شده از سوی رژیم بعثی برای جلوگیری از نفوذ رزمندگان ایرانی هیچ تئورسین نظامی در دنیا امکان آزادسازی خرمشهر را پیش بینی نمی کرد.

وی افزود: رژیم بعثی برای جلوگیری از فتح خرمشهر به دست ایرانیان هرچه در توان داشت گذاشت اما ایران با عظمت و اقتدار خرمشهر را پس گرفت تا امام راحل در جمله ای تاریخی آزادسازی خرمشهر را به دست خدا بداند. بیگ زاده گفت: این مجاهدت ها و جانفشانی ها که با تاسی از قیام عاشورا بود باید به خوبی به نسل‌های آینده منتقل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز