رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری در انتخابات دستاورد نظام جمهوری اسلامی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۳۳۴۰
مشارکت حداکثری در انتخابات دستاورد نظام جمهوری اسلامی است
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، احمد برادران صبح امروز در جلسه مشترک هیات اجرایی، بازرسی، نظارت و اعضای شورای تامین شهرستان فاروج گفت: با مروری بر مجموعه قوانین و منویات بنیانگذار کبیر انقلاب که برخواسته از آموزه های دینی است به این مقوله می رسیم که نظام جمهوری اسلامی در حوزه محتوایی و شکلی خود مشارکت مردمی و استفاده از سرمایه های اجتماعی را سرلوحه کارها قرار داده است. 

برادران توجه به مردم سالاری و نقش مردم در عرصه های مختلف را از جلوه های جمهوریت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: در حوزه شکلی و محتوایی نظام جمهوری در قانون اساسی به صراحت به نقش مستقیم مردم در انتخابات اشاره دارد. 

برادران با بیان اینکه در طول بیش از چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله انتخابات هیچگاه تحت تاثیر موضوعی قرار نگرفته و در موعد مقرر برگزار شده است، گفت: تمامی ارکان برگزاری انتخابات یک هدف دارند و آن برگزاری انتخابات در تراز نظام جمهوری اسلامی برابر با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری با تاکید بر مشارکت حداکثری مبتنی بر قانون و شرع مقدس است. 

وی گفت: وظیفه داریم بستر فرآیند برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم را فراهم کنیم و باید بدانیم دشمنان نظام از مدت ها قبل به دنبال فعالیت با هدف کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای هستند. 

رئیس ستاد انتخابات استان مشارکت حداکثری را یکی از مهم ترین اولویت ها و دغدغه های مقام معظم رهبری توصیف کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی مکلف به در اختیار گذاشتن امکانات خود به ستاد انتخابات استان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز