رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالی:

پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد تا هشتم تیرماه ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۹۳۶۰
پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد تا هشتم تیرماه ادامه دارد
رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد از پنجشنبه ۱۳ خردادماه آغاز شده است که تا هشتم تیرماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، ابراهیم کریمی اظهار داشت: اولیای دانش آموزان می‌توانند با ورود به سامانه “پادا” به نشانی  www.pada.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.

وی گفت: اولیای دانش آموزان پایه اول  که قبل از ۱۲ خردادماه سال جاری در درگاه پادا ثبت نام کرده بودند فاقد اعتبار است و برای ثبت نام دانش آموز خود مجددا به این سامانه مراجعه کرده و مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند.

وی اظهار داشت: پایه هفتم (دوره اول آموزش متوسطه) از ۲۲ خرداد تا ۱۵تیر و پایه دهم (دوره دوم آموزش متوسطه) از اول تیر آغاز و تا ۲۵ تیر ادامه خواهد داشت.

رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: پس از ثبت نام دانش آموزان در تاریخ های مشخص شده مدیران مدارس شاهد بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و نتایج را به صورت پیامک به اولیای دانش‌ آموزان ارسال خواهند کرد.

کریمی افزود: نتایج ثبت نام دانش آموزان پایه اول از ۲۶ خردادماه تا ۲۰ تیرماه بررسی و اعلام خواهد شد.

وی گفت: همچنین پایه هفتم (دوره اول آموزش متوسطه) از ۱۶تیرماه  تا ۲۰مرداد و پایه دهم (دوره دوم آموزش متوسطه) از ۲۶ تیر آغاز و تا ۲۰ مردادماه نتایج ثبت نام دانش آموزان بررسی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تمامی ثبت نام دانش آموزان میان پایه (دانش آموزانی  که سال گذشته در مدارس دیگری مشغول به تحصیل بوده و امسال در مدارس شاهد ثبت نام کرده است) از اول مردادماه سال جاری تا ۱۰ مردادماه فقط به صورت حضوری و توسط مدیر مدرسه ثبت نام انجام خواهد شد.

 وی گفت: با توجه به مشکلاتی که ممکن است در سامانه ثبت نامی پادا ایجاد شود اولیای دانش آموزان  ثبت نام را به روز های پایانی زمان تعیین شده موکول نکنند.

استان خراسان شمالی ۲۹ مدرسه شاهد دارد که در مجموع ۶ هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز