‍ استاندار خبر داد:

میزان مشارکت مردم استان بالاتر از متوسط کشوری

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۷:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۹۴۶۴۶
میزان مشارکت مردم استان بالاتر از متوسط کشوری
استاندار خراسان شمالی خبر داد: بر اساس گزارش های اعلام شده تا این لحظه میزان مشارکت مردم استان بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در حاشیه بازدید از یکی از شعب اخذی رای شهرستان گرمه در جمع خبرنگاران استان گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 شهرستان گرمه با 61.3 درصد از شهرستان های با مشارکت بالا در استان بود.

 شجاعی میزان مشارکت شهرستان گرمه در انتخابات مجلس شورای اسلامی را 20 درصد بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد و افزود: این نشان می دهد مردم ولایتمدار این شهرستان همانگونه که در سایر صحنه ها یار و یاور انقلاب و مقام معظم رهبری بودند در انتخابات هم که یکی از مهمترین مباحث نظام است، حضوری پررنگ خواهند داشت.

 وی گفت: بر اساس گزارش های اعلام شده از 19 هزار واجد شرایط رای دادن در شهرستان گرمه تا کنون بیش از 4 هزار نفر با حضور در شعب، رای خود را به صندوق های اخذ رای انداخته اند که بیش از متوسط استان است.

 مقام عالی دولت در استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در استان هیچ تخلف انتخاباتی تا کنون گزارش نشده است، افزود: به نسبت اخبار انتخاباتی سراسر کشور به دلیل پایه امنیتی خوب استان که به واسطه تلاش های نماینده ولی فقیه، مدیران، اعضای شورا تامین، سیستم قوه قضایی، نیروی انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج است تا کنون مشکل خاصی گزارش نشده است و اگر مواردی بوده به سرعت رفع شده است و تمامی شعب اخذ رأی استان فعال هستند.

محمدعلی شجاعی گفت: در استان دغدغه ای در خصوص کمبود تعرفه وجود ندارد و در توزیع تعرفه ها 100 درصد واجدین شرایط سنجیده شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز