استاندار خراسان شمالی با تعیین فرصت یک ماهه:

سند توسعه فرهنگ دینی استان تهیه شود

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۹۶۱۹۷
سند توسعه فرهنگ دینی استان تهیه شود
در دیدار صمیمی کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان با استاندار خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی گفت: پیش نویس سند توسعه فرهنگ دینی متناسب با ظرفیت های بومی استان تا یک ماه آینده تهیه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این نشست گفت: پس از تهیه این پیش نویس باید مباحث مختلف در کمیسیون های تخصصی با حضور اقشار مربوطه بررسی و نظرات کارشناسی ارائه شود.

شجاعی افزود: در تهیه سند باید وضعیت فعلی جامعه بررسی و برای حل آسیب ها راهکارهای کارشناسی ارائه شود و همچنین این سند باید جنبه اجرایی داشته و به روز باشد.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه به تنهایی نمی توانیم کاری کنیم و باید نتیجه کارهای ما با مشارکت و هم افزایی به خوبی در جامعه حس شود، گفت: اگر مردم در برنامه ریزی و تصمیم سازی همراه باشند در اجرا نیز حس می کنند باید کنار ما باشند.

محمدعلی شجاعی با اعلام خبر آغاز دور دوم سفرهای شهرستانی از هفته آینده، افزود: نداشته های سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها جمع بندی شود تا برای تامین آن مصوبه داشته باشیم.

شجاعی گفت: کار سازمان تبلیغات اسلامی باید تولید فکر و محتوا و نظارت بر اجرایی شدن محتواها و برنامه های دینی و ارزشی در جامعه باشد.

شجاعی ایجاد سازمان تبلیغات اسلامی را برگرفته از نگاه بلند و ارزشی امام راحل (ره) توصیف کرد و افزود: این سازمان ایجاد شد تا راه امام راحل و شهدا ادامه یابد و فرمایشات مقام معظم رهبری و ارزش های دینی تحقق یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز