صدور ۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۱۹۷۲۳۶
صدور ۲۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در خراسان شمالی
از ابتدای سال جاری 20 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی صادر، 13 فقره پروانه تمدید و 16 فقره پروانه دیگر تعلیق شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، فهیمه مهمان نواز مدیر کل استاندارد استان خراسان شمالی با اعلام این خبر افزود : پس از انجام بازرسی‌های فنی و همچنین نمونه‌برداری و مطابقت نتایج آزمون با استانداردهای ملی ذیربط و ارائه مستندات لازم، پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های شیشه ایمنی، روغن کره حیوانی، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، زعفران، شکر و عرقیات گیاهی، صادر شد.

وی بیان کرد: اعتبار پروانه های صادره با شرط رعایت مستمر مقررات استاندارد سه ساله است و قبل از انقضای تاریخ مندرج در پروانه‌ها ، واحدهایی که در طول مدت اعتبار پروانه، مقررات استانداردهای تعیین شده را رعایت کنند، پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده‌های آنها به مدت سه سال تمدید می‌شود.

مهمان نواز  در ادامه گفت: مردم می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالای مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده موارد مغایر، مراتب را از طریق سامانه تلفن گویای 1517 ویا ثبت گزارش مردمی در سامانه یکپارچه نظارت بر اجرای استاندارد (سینا) به اداره کل استاندارد استان اطلاع دهند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز