۱۰۰۰ واکسن کوو ایران برکت وارد خراسان شمالی شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۱۴۸۹
۱۰۰۰ واکسن کوو ایران برکت وارد خراسان شمالی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ورود یکهزار واکسن کوو ایران برکت به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر سید احمد هاشمی با اعلام این خبر گفت: تزریق این واکسن داوطلبانه است و طی اطلاعیه ای آغاز ثبت نام این نوع واکسن اعلام خواهد شد و افرادی که تمایل به زدن واکسن ایرانی دارند می توانند ثبت نام را انجام دهند.

وی واکسن های تولید ایران را ایمن ترین و دقیق ترین واکسن های تولید شده در جهان خواند و گفت: خوشبختانه کشور ایران در منطقه تنها کشوری است که از توان علمی در ساخت واکسن برخوردار می باشد و اکثر واکسن هایی که در کشور به کودکان تزریق می شود تولید داخل کشور هستند.

دکتر هاشمی بیان کرد: طی چند روز گذشته با تحویل حدود 17 هزار دوز واکسن، خوشبختانه سرعت واکسیناسیون افزایش یافته است همچنین در چند روز آینده نیز محموله جدیدی از واکسن وارد استان خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای 70 سال انجام می شود و زمان ثبت نام برای تزریق واسکن افراد بالای 65 سال نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

دکتر هاشمی خطاب به افراد بالای 70 سال که هنوز برای تزریق واکسن اقدام نکرده اند، گفت: از این افراد خواهشمندم برای ثبت نام به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند تا همکاران ما در کوتاهترین زمان، آن ها را برای تزریق واکسن فراخوان کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز