نظارت ۹۳ ناظر بهداشتی بر روند برگزاری کنکور سراسری

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۲۵۲۲
نظارت ۹۳ ناظر بهداشتی بر روند برگزاری کنکور سراسری
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: به منظور پیشگیری از کرونا و رعایت پروتکل ها 93 ناظر بهداشتی طی چهار روز بر روند برگزاری کنکور سراسری 1400 نظارت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر افشین دلشاد ادامه داد: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در محل برگزاری کنکور و ساماندهی ناظران بهداشتی، لیست حوزه های برگزاری آزمون به مراکز بهداشت شهرستان ها ابلاغ شد.

وی بیان کرد: به تعداد هر حوزه برگزاری آزمون، یک ناظر تمام وقت به منظور حضور در جلسه کنکور در نظر گرفته شد همچنین یک روز قبل از شروع آزمون از تمامی حوزه ها بازدید و پروتکل های مربوطه به عوامل اجرایی آموزش داده شد.

دکتر دلشاد با اشاره به این که پروتکل مخصوص برگزاری آزمون ویژه عوامل اجرایی، داوطلبین و ناظران به شهرستان ها ابلاغ شد، افزود: طی برگزاری کنکور همچنین کارشناسان معاونت بهداشت استان با حضور در حوزه های برگزاری آزمون بر عملکرد ناظران، نظارت کردند.

وی عنوان کرد: در روزهای برگزاری کنکور سراسری، ناظران در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عوامل اجرایی آزمون، داوطلبین و خانواده ها، تذکرات لازم را در این خصوص ارائه می کردند.

دکتر دلشاد خاطرنشان کرد: پیش از برگزاری کنکور سراسری، کارشناس بهداشت معاونت بهداشتی با حضور در برنامه خانه مهر شبکه اترک سیمای خراسان شمالی، توصیه های لازم را به داوطلبین، عوامل اجرایی آزمون و خانواده ها به منظور پیشگیری از کرونا ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز