ابلاغ بودجه ۱۰ میلیاردی برای ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۴:۳۷:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۲۵۳۱
ابلاغ بودجه ۱۰ میلیاردی برای ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از ابلاغ بودجه 10 میلیارد و 200 میلیون تومانی برای ساخت و تعمیرات مسکن و احداث فضاهای جانبی منازل مددجویان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید الهی راد با اشاره به اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان گفت: این اعتبارات از سه سرفصل منابع کمک‌های مردمی، منابع داخلی کمیته امداد و تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت پیش‌بینی‌شده است.

وی گفت: با رقم بودجه تخصیصی مسکن به 224 خانوار مددجوی این استان خدمات متنوع عمرانی شامل احداث مسکن شهری و روستایی، احداث فضاهای جانبی، انجام تعمیرات منازل مددجویان ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 165 مورد از مجموع خدمات عمرانی در بخش احداث منازل مسکونی و فضاهای جانبی همچون حمام و سرویس بهداشتی پیش‌بینی‌شده است و 59 مورد نیز به انجام تعمیرات کلی و جزئی منازل مددجویان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه گزارشی از خدمات عمرانی این نهاد طی سال قبل اشاره کرد و افزود: 285 مددجوی تحت حمایت این نهاد طی سال گذشته صاحب‌خانه شدند که برای ساخت این واحدها 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

الهی راد خاطرنشان کرد: طی سال قبل 28 مورد مسکن خریداری و 257 واحد نیز پس از ساخت در اختیار مددجویان قرار گرفت.

 وی بیان کرد: طی سال گذشته بیش از سه هزار و 19 مورد خدمات ارائه شد که از این میزان خدمات دو هزار و 734 مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز