استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

ضرورت رعایت پروتکل ها بر مبنای رنگ بندی شهرستانها / تشدید نظارت ها

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۵:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۴۶۴۷
ضرورت رعایت پروتکل ها بر مبنای رنگ بندی شهرستانها / تشدید نظارت ها
استاندار خراسان شمالی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی بر اساس رنگ بندی شهرستانها و در تمامی موارد الزامیست زیرا بحث جان و سلامتی مردم در میان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی صبح امروز در پانزدهمین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: تاکنون میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان رضایت بخش نبوده که نباید به سمت افزایش تعداد موارد بستری ها پیش برویم.

وی با تاکید بر اینکه نظارت ها در تمامی بخش ها تشدید می شود، تصریح کرد: پروتکل های بهداشتی باید در تجمع ها، مراسم های مختلف، کسبه ها و بازاریان و تالارها بر مبنای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اعمال شود و کسی تحت هیچ شرایطی حق اظهار نظر شخصی در این خصوص را ندارد.

شجاعی با بیان اینکه اقدامات و برخورد جدی با تالارهای متخلف صورت گرفته، تصریح کرد:برخوردها با مدیریت تالارها شدیدتر خواهد شد. وی افزود: مشکلات اقتصادی کسبه ها و تالارها بر کسی پوشیده نیست اما اولویت اصلی کار ما سلامتی مردم است پس بر اساس رنگ بندی شهرستانها نظارت ها تشدید شود.

وی افزود: ادارات و سازمان های متولی نیز باید رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را اعمال کنند. شجاعی خاطر نشان کرد: تمام فرمانداران نیز باید بر اساس ابلاغیه ستاد ملی کرونا برنامه ها را اجرایی کنند. وی اطلاع رسانی توسط صداوسیما و رسانه ها را مهم دانست و گفت: اعضای ستاد مدیریت بیماری کرونا و دستگاه های اجرایی متولی استان باید بحث انسجام اجتماعی و کمک از رسانه ها را در دستور کار خود قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز