رشد ۱۷۶ درصدی پرداخت صدقات در خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۰۴۶۵۵
رشد ۱۷۶ درصدی پرداخت صدقات در خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از رشد 176 درصدی پرداخت صدقات در استان به نسبت مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه مردم سخاوتمند استان طی سه‌ماهه سال جاری یک میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند افزود: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 176 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری‌شده صرف رسیدگی به امور مددجویان تحت حمایت امداد در قالب پرداخت جهیزیه، کمک‌های درمان، پرداخت وام قرض‌الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می‌شود.

وی تصریح کرد: اکنون 91 هزار 500 مشترک صندوق صدقه کوچک خانگی و هزار 615 صندوق صدقه متوسط و 994 مورد نیز در قالب صندوق بزرگ در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در راستای تسهیل در پرداخت صدقات و رعایت اصول بهداشتی، روش‌های پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ ازجمله این روش‌ها است، به این صورت که مشترکان با ارسال عدد یک به این شماره می‌توانند سرویس صدقه پیامکی را فعال کنند و با تعیین مبلغ موردنظر، به‌صورت خودکار تا زمان دلخواه به‌صورت روزانه صدقه خود را پرداخت کنند.

الهی راد ادامه داد: همچنین مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستور #058*8877* و تعیین مبلغ موردنظر صدقه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مراجعه به سایت www.emdad.ir را از دیگر روش‌های پرداخت صدقه عنوان و مطرح کرد: این روش با استفاده از کارت‌بانکی و استفاده از رمز دوم اینترنتی انجام می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز