توزیع ۱۰۶ هزار سبد معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۲:۳۸:۳۶
کد خبر: ۱۲۱۱۲۶۲
توزیع ۱۰۶ هزار سبد معیشتی و غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی به مناسبت عید غدیر
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به مناسبت عید غدیر خم بیش از 106 هزار و 700 پرس غذای گرم و سبد معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد از اطعام بیش از 100 هزار نفر در روز عید غدیر خم از سوی مراکز نیکوکاری سطح استان خبر داد و افزود: به مناسبت دهه امامت و ولایت 5 هزار سبد معیشتی شامل اقلام خوراکی نیز بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی همچنین از توزیع هزار و 700 سبد عیدانه به منظور تهیه سفره عید غدیر خانواده های مددجو خبر داد و گفت: این بسته های عیدانه ویژه خانواده های سادات مددجو پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه ارزش هر بسته معیشتی را 300  هزار تومان اعلام کرد و گفت: درمجموع بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است.

وی همچنین ارزش غذای گرم توزیعی را بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تمام این کمک‌ها از محل خیران، موسسات خیریه و مشارکت مراکز نیکوکاری تأمین‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه این نهاد پذیرای کمک خیران برای اطعام نیازمندان در روز عید غدیر است افزود: مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، شماره‌گیری کد #058*8877* و مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir از شیوه‌های کمک‌رسانی به نیازمندان است.

وی همچنین یادآور شد: کلیه مراکز نیکوکاری در سراسر استان این آمادگی رادارند که غذای طبخ شده توسط مردم را در میان مددجویان تحت حمایت این نهاد توزیع کنند.

 

نظر شما