نبود اسپانسر مالی مانع حضور تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین در لیگ برتر

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۱۲۹۰۳
سرمربی تیم فوتسال بانوان کیمیای اسفراین گفت:نبود اسپانسر مالی مانع از حضور این تیم در لیگ برتر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، زهرا حاتمی سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین گفت : تیم فوتسال کیمیای اسفراین در سال 99 با قهرمانی در رقابت های لیگ دسته یک کشور به لیگ برتر راه پیدا کرد که این اتفاق خوب برای اولین بار در استان خراسان شمالی به وقوع پیوست و در اولین دوره حضور در لیگ برتر علیرغم مشکلات فراوان موفق به حفظ سهمیه در لیگ برتر شد.

وی افزود : متاسفانه تا این لحظه با پیگیری های متعدد این تیم برای دومین حضور خود در لیگ برتر در رقابت های سال 1400 هیچ اسپانسری حاضر به همکاری نشده است ، بنابراین قادر به جذب بازیکن و شروع تمرینات نشده ایم، این در حالی است که سایر تیم های حاضر در لیگ برتر پشتوانه های مالی و امکاناتی خوبی دارند.

حاتمی اظهار داشت:  درصورتی که این تیم بعنوان تنها نماینده استان در این مسابقات بخواهد امسال نیز حضور پر قدرتی در این رقابت ها داشته باشد ، بایستی اسپانسر خوبی تیم را حمایت و دغدغه های معمولی سال گذشته از قبیل نحوه سفر به شهرهای دیگه را نداشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال کیمیا اسفراین ادامه داد :  14 مرداد تنها فرصت باقی مانده برای واریز مبلغ ورودی مسابقات می باشد که در تاریخ 18 مرداد قرعه کشی انجام و شروع مسابقات از 26 شهریور خواهد بود.

حاتمی در پایان بیان کرد : ما از مسئولان استان خراسان شمالی و علی الخصوص فرماندار محترم شهرستان اسفراین و صنایع استان ، خواهشمندیم تا هر چه سریعتر ، این تیم را که بعنوان تنها نماینده استان در این دوره از مسابقات شرکت دارد را کمک نمایند تا چنین سهمیه ارزشمندی به شهر و استانی دیگر واگذار نشود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز