مدیر کل دفتر امور شهری استانداری:

سازمان پسماند استان و بجنورد ادغام می شوند

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۵۰۰۲
سازمان پسماند استان و بجنورد ادغام می شوند
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی از ادغام سازمان پسماند استان و سازمان پسماند شهرداری بجنورد در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا باغچقی با بیان اینکه سازماندهی جامعه کارگران به ویژه کارگران سازمان پسماند از تاکیدات استاندار است، گفت: مکاتبات مختلفی از سوی استان با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در خصوص ادغام سازمان پسماند استان و سازمان پسماند شهرداری بجنورد صورت گرفته است.

باغچقی با اعلام اینکه موافقت های اولیه در خصوص ادغام از سطح ملی اخذ شده است، افزود: ارزیابی های کارشناسی دارایی ها و بدهی های سازمان پسماند استان برای خرید سهام سایر شهرداری ها توسط شهرداری بجنورد انجام شده است و در حال جمع بندی و انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری ها هستیم .

وی گفت: سازمان پسماند استان از سازمان های پسماند 4 شهرداری بجنورد، شیروان، اسفراین و آشخانه تشکیل شده است که جهت ادغام باید مالکیت اختیار کل سهام در اختیار شهرداری بجنورد قرار بگیرد که با تاکیدات استاندار جلسات پیوسته ای جهت به سر انجام رسیدن این مهم در حال برگزاری است و انشاءالله به زودی نوید مسرت بخش آن کام کارگران زحمتکش را شیرین خواهد کرد.

خاطر نشان می شود در دیدار نمایندگان کارگران پسماند استان با استاندار در فروردین ماه سالجاری، شجاعی دستور تعیین تکلیف قرارداد کارگران پسماند را داده بود.

 

نظر شما
پرونده ویژه