کمک ۳۱ میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۹:۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۱۷۰۴۲
کمک ۳۱ میلیارد تومانی خیرین به مراکز نیکوکاری خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: مردم سخاوتمند استان در چهارماهه نخست امسال 31 میلیارد و 322 میلیون به مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه هم‌اکنون بیش از 154 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعال است افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد بهره‌گیری از توان مردم باهدف ارائه خدمات مؤثر، هدفمند و اثربخش برای توانمندسازی جامعه هدف از طریق توان مراکز نیکوکاری است.

وی رقم کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری طی چهارماهه سال گذشته را حدود 15 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 111 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به برنامه هدف‌گذاری شده مراکز نیکوکاری استان، افزود: جمع‌آوری 50میلیارد تومان کمک برای نیازمندان از طریق مراکز نیکوکاری استان طی سال 1400 پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی برون‌سپاری و واگذاری امور نیازمندان به مراکز نیکوکاری را از اهداف مهم اجرایی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان دانست و اظهار کرد: واگذاری خدمات مددکاری و پرونده مددجویان به مراکز نیکوکاری می‌تواند روند خدمت‌رسانی به نیازمندان را تسریع کند.

وی ارائه خدمات حمایتی و توانمندسازی نیازمندان را ازجمله اهداف این نهاد برشمرد و افزود: علاوه بر این می‌توان با کمک به رشد مراکز تخصصی نیکوکاری که بر حوزه‌هایی مانند اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان تمرکز می‌کنند به افزایش توانمندسازی مددجویان کمک شایانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز