استاندار خراسان شمالی :

نیروهای مسلح سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۴:۴۰
کد خبر: ۱۲۱۸۹۹۶
نیروهای مسلح سند افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند
استاندار خراسان شمالی گفت: دلاورمردی های نیروی های مسلح بر کسی پوشیده نیست لذا تمام این نیروها سند آبرو و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه مهمانسرا ، تالار و‌ منازل سازمانی مهر ولایت تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید عبدالله دلجویان با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : در این برهه از تاریخ جهان همگان می دانیم که با سه اصل مهم رهبری ، اسلام و شهادت این نظام مقدس تداوم یافته است و مردم نیز در قالب سربازهای این نظام جنگ تحمیلی را به اتمام رساندند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه نیروهای مسلح علاوه بر اینکه در تمامی امور پیشقدم هستند در حوزه مبارزه با بیماری کرونا نیز از هیچ تلاشی دریغ نکردند و توانستند الگوی مدیریت را به رخ جهانیان بکشند.

شجاعی خراسان شمالی را استانی غیر برخوردار دانست و افزود: مردم این استان شایستگی خدمت را دارند لذا خواستار تسریع در ساخت و تجهیز بیمارستان ارتش هستیم.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان های مجهز و مدرن در نقاط محروم کشور توسط ارتش نیروی زمینی گفت : نیازمند مساعدت ارتش جهت ساخت بیمارستان در نقطه مرزی و‌محروم شهرستان رازوجرگلان نیز هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز