​۹۰ واحد مسکونی برای مددجویان زلزله‌زده گرمه و جاجرم در حال احداث است

۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۲۶۳۱۶
​۹۰ واحد مسکونی برای مددجویان زلزله‌زده گرمه و جاجرم در حال احداث است
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت:90 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد که در زلزله گرمه و جاجرم آسیب‌دیده‌اند اکنون در حال ساخت است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد شمار واحدهای آسیب‌دیده مددجویان مناطق زلزله‌زده استان را ۱۷۸ مورد دانست و گفت: از این تعداد ۸۸ واحد مسکونی نیازمند تعمیر و ۹۰ واحد نیز نیازمند احداث هستند.

وی بابیان اینکه عملیات اجرایی 54 واحد مسکونی مددجویانی که در چادر ساکن بودند هم‌اکنون آغازشده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه 11 واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد برای مددجویان شهرستان گرمه و در شهرستان جاجرم هم 43 واحد با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال ساخت است.

وی ادامه داد: طی چند روز آینده نیز عملیات اجرایی واحدهای باقی‌مانده آغاز خواهد شد.

وی گفت: از مجموع 90 واحد تخریب‌شده در زلزله ۶۳ واحد مسکونی مربوط به شهرستان جاجرم است و مابقی به شهرستان گرمه اختصاص دارد.

وی به اختصاص دو میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای بازسازی ۱۷۸ واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده این شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: از این میزان اعتبار بیش از یک میلیارد تومان برای تعمیرات مسکن آسیب‌دیده مددجویان زلزله‌زده در نظر گرفته‌شده است.

وی مجموع خسارت واردشده به واحدهای مسکونی و اثاثیه مددجویان این نهاد را دو میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و 300 میلیون تومان این خسارت مربوط به شهرستان گرمه و مابقی نیز به مددجویان شهرستان جاجرم اختصاص دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز