مدیر کل بازرسی استانداری:

فرمانداری های برتر استان معرفی شدند

۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۶۷۷۶
فرمانداری های برتر استان معرفی شدند
مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: براساس شاخص‌های ارزیابی تعریف شده توسط وزارت کشور، فرمانداری های برتر استان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدرضا حمیدی با اعلام این خبر افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری بجنورد در شاخص‌های مختلف توانست رتبه نخست را در بین ٨ فرمانداری خراسان شمالی در سال ۱۳۹۹ کسب کند.

حمیدی گفت: ارزیابی عملکرد فرمانداری ها بر اساس ٨ محور ارتقا امنیت پایدار داخلی، مشارکت و نشاط سیاسی، امور اجتماعی، توسعه شهری و روستایی، ارتقا مدیریت بحران، امور اقتصادی و توسعه منطقه ای، برنامه ریزی و پشتیبانی و ارتقا سلامت اداری بوده است.

حمیدی سقف امتیازات بررسی شده در شاخص ها را هزار امتیاز اعلام کرد و افزود: در این ارزیابی فرمانداری بجنورد با 936.3 امتیاز رتبه اول و سطح عملکرد عالی، فرمانداری فاروج با 867.66 امتیاز رتبه دوم با سطح عملکرد خوب و فرمانداری مانه و سملقان با 863.13 امتیاز رتبه سوم و سطح عملکرد خوب را کسب کردند.

به گفته حمیدی این ارزیابی‌ها در سه مرحله خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به  شاخص‌های مختلف، توسط حوزه های تخصصی استانداری و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و در مرحله پایانی توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز