در حضور رییس فدراسیون جودو انجام شد؛

تقدیم مدال های قهرمانان جودو خراسان شمالی به مدافعان سلامت

۱۴۰۰/۰۶/۱۶ - ۱۳:۲۹:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۰۳۴۰
تقدیم مدال های قهرمانان جودو خراسان شمالی به مدافعان سلامت
قهرمانان جودو خراسان شمالی صبح امروز 16 شهریور به اتفاق آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو با حضور در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، به پاس قدردانی از زحمات کادر بهداشتی و درمانی، مدال های خود را تقدیم تعدادی از مدافعان سلامت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،  این دیدار قهرمانان ارزنده استان آقایان بریمانلو، بهزاد وحدانی، قاسم باغچقی، یونس کریمان و علی محمدنیا که در این سالها با زحمت و مشقت تمام توانستند به مدال های آسیایی دست پیدا کنند و برای ایران افتخار بیافرینند 5 مدال با ارزش خود را به مدافعان سلامت استان اهدا کردند.

رییس فدراسیون جودو در حاشیه این مراسم گفت: این برنامه به پاس قدردانی از تلاش های کادر درمانی کشور که در طول این مدت دو سال زحمات بسیار زیادی برای بهبودی عزیزانمان کشیدند انجام شد.

آرش میر اسماعیلی افزود: امروز این قهرمانان مدال های باارزشی را تقدیم کردند که بخاطر آن قطره قطره وجودشان را شبانه روز صرف بدست آوردن آن کرده بودند، اما با ارزش تر از این کاری بود که کادر درمانی در بیمارستان‌ها انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: این مدال ها را با افتخار تقدیم عزیزانی کردند که برای سلامتی خانواده های ما تلاش کردند، با این کار خواستیم که هم قدردانی و عرض خدا قوت کرده باشیم و هم شاید بتوانیم کمی از خستگی این عزیزان کاسته باشیم.

 

نظر شما