شور عاطفه‌ها با پیش‌بینی توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی کمیته امداد استان خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۳:۵۱:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۰۹۱۱
شور عاطفه‌ها با پیش‌بینی توزیع ۱۲ هزار بسته لوازم‌التحریر از سوی کمیته امداد استان خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: تهیه 12 هزار بسته در قالب آیین «شور عاطفه‌ها» برای توزیع در بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد پیش‌بینی‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد در نشست خبری امروز که با حضور اصحاب رسانه در استان برگزار شد، گفت: امسال شور عاطفه‌ها باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد از 20 شهریور تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه جشن عاطفه‌ها باهدف تأمین ملزومات تحصیلی دانش آموزان نیازمند و محروم در آستانه سال تحصیلی توسط کمیته امداد و با همکاری بسیج، صداوسیما و آموزش‌وپرورش در سراسر آسان برگزار می‌شود.

الهی راد اظهار کرد: در حال حاضر 12 هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که در تلاش هستیم با توجه به محدودیت منابع دولتی از طریق هم‌افزایی و مشارکت خیرین بزرگوار در شور عاطفه‌ها اقدام اثربخشی در راستای تحقق عدالت آموزشی و تأمین مایحتاج لازم برای تحصیل دانش آموزان انجام دهیم تا در سال تحصیلی جاری همه دانش آموزان عزیز بتوانند بهره لازم را از آموزش‌های مجازی آموزش‌وپرورش ببرند و هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی ترک تحصیل نکند.

وی گفت: رویکرد اصلی شور عاطفه‌ها در سال جاری، کمک به تهیه و تأمین تبلت یا گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند باهم افزایی و مشارکت مردم و خیرین است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی ضمن تشکر و قدردانی از مردم و خیرین استان که همیشه همراه و یاریگر کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان بوده و هستند، افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم استان از طریق کد دستوری #058*8877* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت 6037997950030610 در رویداد شور عاطفه‌ها مشارکت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز