احداث ۶۶۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از محل تفاهم نامه ها

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۳:۲۴:۲۸
کد خبر: ۱۲۳۳۴۷۱
احداث ۶۶۱ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از محل تفاهم نامه ها
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون 661 واحد مسکونی از محل تفاهم نامه های منعقد شده با دستگاه ها برای مددجویان در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با بیان اینکه چهار تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، سپاه، شرکت گلرنگ و موسسه خیریه وفاق سبز علوی برای احداث مسکن مددجویان استان منعقد شده است، افزود: این واحد ها ویژه برای مددجویان روستایی ساخته و تحویل داده می شود.

وی اظهار کرد: از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان، ساخت401 واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای ساخت این واحد ها 45 میلیون تومان بلاعوض از محل منابع سپاه،  35میلیون تومان بلاعوض از محل منابع کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی پیش بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی تصریح کرد: از محل تفاهم نامه با سپاه نیز 200 واحد مسکونی برای مددجویان سراسر استان قرار است احداث شود که هم اکنون اقدامات اولیه در این زمینه در حال انجام است.

الهی راد در خصوص  تفاهم نامه با خیریه وفاق سبز علوی نیز، گفت: در این بخش نیز ساخت 10 واحد مسکونی خاصه برای روستای پیربز از توابع شهرستان بجنورد پیش بینی شده است که به ازای هر واحد، 20 میلیون تومان موسسه خیریه به صورت بلاعوض هزینه می کند و باقی مانده اعتبارات نیز از محل کمک های کمیته امداد و تسهیلات قرض الحسنه بانکی و آورده مددجویان تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت شرکت گلرنگ نیز ساخت 50 واحد مسکونی پیش بینی شده است که این شرکت متعهد کمک یک میلیارد و 500 میلیون تومانی برای ساخت مسکن محرومان روستایی این استان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز