استاندار خراسان شمالی:

روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب بی اثر شدن تحریم هاست

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۳۴۹۹۵
روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب بی اثر شدن تحریم هاست
استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح سالن چکش ۳۲۰ کیلو ژول کانتربلو شرکت آذین فورج و شرکت پلی آذین تولید کننده انواع گرانول های بهداشتی با گرید نساجی و تزریقی در شهرستان اسفراین گفت: افتتاح این پروژه ها و روشن شدن چراغ واحدهای تولیدی موجب تحقق سیاست های توسعه ای نظام و عقب نشینی دشمنان و ابراقتصادهای جهان در خصوص تحریم اقتصادی علیه ایران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در این آیین گفت: داشتن مردم با بصیرت، داشتن رهبر فرزانه و داشتن دلاورمردانی همچون شهدا نقطه قوت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

شجاعی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و آبادانی و تحقق منویات رهبری باید عوامل اجرایی برنامه ریزی داشته باشند، افزود: اگر دانایی با اقتدار و جدیت تلفیق شود محال است کاری انجام نشود. 

وی تاکید کرد: توسعه و پیشرفت در گرو قوت گرفتن بخش خصوصی است چرا که بخش خصوصی می ماند و آنچه را خود متولد کرده است توسعه می دهد. 

شجاعی با ابراز خرسندی از تکنولوژی های نوین به کار رفته در واحدهای صنعتی افتتاح شده، افزود: این اقدام نشان دهنده تسلط دانایی بر کارها است. 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه به واسطه انسجام و هم فهمی موجود بین ارکان حاکمیت نظام محیط استان محیطی برای کار کردن است، گفت: برای حل مشکلات بر داشته های یکدیگر حساب می کنیم و در دوسال اخیر به رغم تحریم ها و کمبود اعتبارات اما توسط بانک های استان بیش از 22 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده است. 

محمدعلی شجاعی با بیان اینکه بذر توسعه در استان پاشیده شده است و باید منتظر محصول آن در آینده باشیم، گفت: باید با هدف جلوگیری از واردات محصولات مورد نیاز صنایع استان از سایر استان ها به دنبال ایجاد صنایع پایین دستی در حوزه صنعت باشیم. 

شجاعی افزود: کلنگ زنی سرخانه و افتتاح واحدهای صنعتی علاوه بر ارتقاء بخش تولید و اشتغال می تواند موجب شنیده شدن نام استان در سطح ملی شود و از فروش محصولات و تولیدات استان به صورت خام جلوگیری می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز