افتتاح چند طرح صنعتی همزمان با سفر استاندار خراسان شمالی به اسفراین

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۳:۳۶
کد خبر: ۱۲۳۵۰۰۹
استاندار خراسان در سفر به اسفراین از چند طرح صنعتی بازدید و چند پروژه را نیز افتتاح کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اسفراین، محمدعلی شجاعی استاندار خراسان‌شمالی در سفر به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و با نثار فاتحه یاد و خاطره تمام شهدا را گرامی داشت.

استاندار خراسان‌شمالی در سفر به اسفراین چندین طرح را مورد بهره‌برداری قراردادند.

سردخانه دو مداره ذخیره‌سازی و نگهداری مواد غذایی و سورتینگ و بسته‌بندی میوه با ظرفیت ۵۰۰۰ تن و با مساحت ۱۵ هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر سیصد و هشتادوهشت میلیارد ریال عملیات اجرای آن در ضلع شرقی شهر بلقیس اسفراین آغاز شد که با بهره‌برداری از این طرح برای ۱۵ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد خواهد شد.

همچنین پروژه چکش کانتر بلو ۳۲۰ کیلوژول تولیدکننده انواع فلنج های صنایع نفت و گاز و قطعات آهنگری کامیون ازجمله میلنگ و صنایع نیروگاهی و ریلی با میزان سرمایه‌گذاری ۴۷۰ میلیارد ریال و با تولید سالیانه ۴۰ هزار تن در سال و با اشتغال‌زایی ۴۲ نفر در شرکت آذین فورج اسفراین مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از سالن تولید گرانول تولیدکننده گرانول‌های بهداشتی و تزریقی با ظرفیت اسمی سالانه ۴۰ هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰ نفر در محل شرکت آذین فورج اسفراین از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان‌شمالی به اسفراین بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز