آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان کمیته امداد خراسان شمالی از هفته آینده

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۳:۳۸:۲۲
کد خبر: ۱۲۳۵۰۱۶
آغاز توزیع ۱۰ هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان کمیته امداد خراسان شمالی از هفته آینده
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از آغاز توزیع 10 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بابیان اینکه این بسته بین دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود، افزود: 5 هزار مورد از این بسته‌ها توسط کمیته امداد و باقی‌مانده نیز با همکاری مراکز نیکوکاری استان تهیه‌شده است.

وی ارزش بسته‌های پیش‌بینی‌شده را بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بسته طی هفته آینده در قالب رزمایش مواسات و همدلی بین دانش آموزان نیازمند تمام استان توزیع می‌شود.

الهی راد در ادامه در رابطه باهم افزایی کمیته امداد با دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، اصناف و بازاریان در جهت مشارکت در تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند گفت: در صورت اعلام آمادگی تمامی مرکز نیکوکاری، دستگاه‌ها دولتی و غیردولتی، اصناف و کارخانجات در تهیه لوازم‌التحریر و یا تبلت موردنیاز دانش آموزان، این نهاد برابر تمامی کمک‌های اهدایی مشارکت خواهد داشت.

وی بابیان اینکه اکنون حدود 12 هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد: مراسم شور عاطفه‌ها امسال با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» از 20 شهریورماه جاری تا 11 مهرماه به‌صورت سراسری در استان در حال برگزاری است.

 وی گفت: خیران می‌توانند برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و محروم استان از طریق کد دستوری #058*8877* و همچنین واریز نقدی از طریق شماره کارت 6037997950030610 در رویداد شور عاطفه‌ها مشارکت نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز