رئیس سازمان اورژانس خراسان شمالی خبر داد:

بیش از ۲۰هزار ماموریت اورژانسی طی ۱۸۰روز

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۹۵۷۹
بیش از ۲۰هزار ماموریت اورژانسی طی ۱۸۰روز
رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: 20هزار و 419 ماموریت اورژانسی طی 180 روز گذشته در اورژانس خراسان شمالی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر «تقی دولت آبادی» افزود: در همین مدت 3 هزار و 379 ماموریت اورژانس 115 مربوط به تصادفات و 17 هزار و 40 مورد ماموریت های اورژانسی مربوط به غیر تصادفات است.

وی تصریح کرد: 8 هزار و27 ماموریت جاده ای طی 6ماه اخیر در اورژانس 115 استان به ثبت رسیده است که از این تعداد هزار و 385 مورد تصادف جاده ای و 6 هزار و642 مورد مربوط به ماموریت های غیر تصادفی جاده ای است.

وی در مجموع کل ماموریت های انجام شده را 20 هزار و 419 مورد یاد کرد و گفت: از این تعداد 13 هزار و 838 نفر از بیماران به بیمارستان  اعزام شده اند.

وی افزود: 757 نفر از بیمارانی که با اورژانس 115 تماس گرفته اند در محل درمان شده اند و نیازی به اعزام به بیمارستان نداشتند.

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بیشترین ماموریت های غیر تصادفی انجام شده توسط اورژانس 115 را ضعف و بی حالی، قلبی، تنفسی و سقوط عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز