مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

نیکوکاران هزار و ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان خراسان شمالی اهدا کردند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۵:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۹۵۹۴
نیکوکاران هزار و ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان خراسان شمالی اهدا کردند
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: نیکوکاران استان همزمان با بازگشایی مدارس هزار و ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان این خطه واقع در شمال شرق کشور اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مهدی مودی اظهار داشت: از این تعداد هزار تبلت توسط نیکوکاران و بقیه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره)  و بانک ملی اهدا شد.

وی افزود: با وجود این، هم اکنون دانش آموزان استان چهار هزار تبلت نیاز دارند.

وی  در ادامه با بیان اینکه ۸۰ درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد دسترسی دارند گفت: این میزان ۱۰درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی همچنین گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید توسط مدیران مدارس شناسایی و به آموزش و پرورش استان معرفی شدند که برای تامین هزینه های خرید کتاب درسی، نوشت افزار، تبلت و پوشاک نیاز به حمایت‌های مالی دارند.

وی افزود:  امیدواریم با پویش‌ و طرح‌هایی که مدنظر است ۵۰ درصد این دانش آموزان با مشارکت خیران ، بسیج اقشار و دستگاهای اجرایی تحت پوشش قرار گیرند.

سال تحصیلی گذشته ۱۸۰هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کردند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه بود.

نظر شما