ساخت ۴۵ واحد مسکونی برای ایتام خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۳:۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۴۵۲۴۸
ساخت ۴۵ واحد مسکونی برای ایتام خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ساخت 45 واحد مسکونی برای ایتام تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به آغاز ساخت 45 واحد مسکونی ویژه ایتام نیازمند استان گفت: این واحد ها هم اکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در رابطه با منابع موردنیاز برای ساخت این واحدها گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ایتام بیش از 100 میلیون تومان پیش‌بینی شد که 50 میلیون تومان آن به‌صورت بلاعوض از محل منابع کمیته امداد و صدوق توسعه ملی و همچنین 50 میلیون تومان نیز تسهیلات بانک‌های قرض‌الحسنه بود.

الهی راد ادامه داد: در حال حاضر با توجه به گرانی مصالح برای تکمیل این واحدها حدود 50 میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز است که این نهاد در تلاش است با رایزنی این منابع را جذب و در اسرع وقت واحدهای مسکونی ایتام را در اختیار این خانواده‌های قرار دهد.

وی متراژ واحدهای مسکونی در حال احداث را به‌طور میانگین 60 متر عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ورود حامیان و خیران بتوانیم برای تمامی ایتام نیازمند استان منزل مسکونی مقاوم بسازیم.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون شش هزار و 572 نفر یتیم و فرزند محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند که سه هزار و 334 نفر از این کودکان خاصه یتیم و باقی‌مانده فرزندان خانواده‌های نیازمند هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز