آغاز ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۱:۵۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۲۱۰۴
آغاز ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی
کلنگ احداث ۴۰۱ واحد مسکن مددجویان با همت کمیته امداد خراسان شمالی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در شهرستان مانه و سملقان به زمین زده شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در آئین کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی در  شهرستان مانه و سملقان واقع در روستای(اینچه علیا) گفت: امروز به همت کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت ۴۰۱ واحد مسکونی برای مددجویان شهرستان مانه و سملقان آغاز می شود.
مجید الهی راد، زمان تحویل واحدهای مسکونی را تا یک سال آینده عنوان کرد و گفت: برای ساخت هر کدام از این واحدها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.
وی درباره تأمین اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی ۳۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می دهد و همچنین بنیاد مستضعفان نیز برای هر واحد مسکونی ۴۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض هزینه می کند.
 وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان نیز از طریق تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن برای ساخت هر واحد مسکونی هزینه می شود.
الهی راد با اشاره به برنامه کلی دولت برای ساخت مسکن در کشور اظهار داشت: از مجموع واحد های پیش بینی شده دولت، تعداد ۳۶۰ هزار واحد سهم کمیته امداد است که این نهاد در تلاش است سهم قابل توجهی را برای خانوارهای تحت حمایت خود جذب کند.
وی ادامه داد: هم اکنون در طرح نیازسنجی، خانواده‌هایی که فاقد مسکن هستند و یا خانه‌ آن‌ها نیاز به بازسازی دارد شناسایی شده اند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز