استاندار خراسان شمالی :

نیازمند جهش در حوزه مدیریت شهری هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۸ - ۱۲:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۲۵۳۸۴۰
نیازمند جهش در حوزه مدیریت شهری هستیم
استاندار خراسان شمالی گفت: نیازمند جهش در تمام حوزه های مدیریت شهری هستیم و این مهم را از شهردار جدید خواستاریم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد علی شجاعی در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید بجنورد افزود :موضوعی که جریان خدمت رسانی را قطع می کند اختلاف اعضا در جهت آسیب رساندن به منافع مردم است. وی بر ضرورت انسجام و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تاکید کرد و گفت : شرط مردم وجود انسجام بین تمام اجزای حاکمیت است و این مهم نیز باید توسط اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد محقق شود.

وی ملموس بودن کار شوراها برای مردم را حائز اهمیت دانست و گفت : تجربه تلخ عدم انسجام اعضای شورای شهر را در شهرهای مختلف شاهد بوده ایم لذا اعتبارات تنها یک ابزار است اما باید از تمام ظرفیت ها بهره برد . شجاعی ، افزایش بی دلیل نیروی انسانی را بلای جان شهرداری های کشور دانست و افزود : با افزایش بی جهت نیروی انسانی نمی توان منافع مردم را تامین کرد .

نماینده عالی دولت در استان ورود بخش خصوصی ، به روز بودن علم در مدیریت شهری و ارائه برنامه چهار ساله را از اولویت های اصلی کار شهرداران عنوان کرد . گفتنی است در این آیین از زحمات مهندس زارعی شهردار سابق بجنورد،علی گودرزی سرپرست سابق شهرداری تقدیر و جواد حمیدی بعنوان شهردار جدید بجنورد معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز