مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری:

پدافند غیرعامل مسئولیت عمومی است

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۸:۴۴
کد خبر: ۱۲۵۴۳۹۶
پدافند غیرعامل مسئولیت عمومی است
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی گفت: پدافند غیرعامل تنها مختص به دستگاه های اجرایی و ادارات نیست بلکه یک مسئولیت همگانی است و بخش خصوصی و مردم نیز باید پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، طاهر رستمی گفت: پدافند غیرعامل اقدامات غیرمسلحانه برای کاهش آسیب پذیری، تسهیل مدیریت بحران و پایداری ارائه خدمات به مردم است.

رستمی با اشاره به تهیه و ابلاغ سند جامع پدافند غیرعامل استان در سال گذشته، افزود: در این سند تهدیدات و نقاط ضعف دستگاه های اجرایی و راهکارهای مقابله با آن پیش بینی شده است و باید بدانیم هر چه دانش ما در حوزه پدافند غیرعامل بالا برود موجب افزایش پایداری ملی می شود.

وی گفت: موضوع پدافند غیرعامل باید از سنین کم به فرزندان این مرز و بوم آموزش‌داده شود تا کشور در مقابله به یک بحران و یا تهدیدات دشمن آگاهی مردم به عنوان بزرگترین سرمایه موجب کاهش آسیب ها شود.

رستمی به روز رسانی در حوزه پدافند غیرعامل را لازمه برقراری امنیت دانست و افزود: در خصوص پدافند غیرعامل گام های ابتدایی در استان برداشته شده است و تلاش داریم اقدامات در این حوزه بیشتر شود تا در مقابله با تهدیدات مختلف دغدغه ای نداشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز