آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

توسعه دانشگاه ها با ماندگاری نیروهای متخصص محقق می شود

۱۴۰۰/۰۸/۰۹ - ۱۳:۵۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۵۴۴۰۴
توسعه دانشگاه ها با ماندگاری نیروهای متخصص محقق می شود
مدیر کل دفتر بازرسی، نظارت و رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت و درمان در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید به نقش ارزشمند نیروهای انسانی گفت: نیروهای انسانی سرمایه های اصلی هر دانشگاه هستند و اگر دانشگاهی به دنبال توسعه است باید به دنبال ماندگاری نیروهای متخصص باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر«علیرضا رحیم نیا» افزود: برخی اقدامات باید از سوی وزرات خانه گسترش پیدا کند اما دانشگاه نیز باید به جایگاهی برسد که نیروهای طرحی اعزامی استان پس از اتمام طرح ماندگار شوند.

وی با بیان این که وزرات خانه اجازه گسترش رشته های تخصصی با حداقل امکانات را نیز می دهد، اضافه کرد: اگر استان دارای حداقل ها باشد می تواند رشته های تخصصی را راه اندازی کند و حداقل ها نیز ماندگاری نیروهای تخصصی در استان است.

وی با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی متعلق به تمام استان است، ادامه داد: استانداری و نمایندگان می توانند در تامین بودجه ها مساعدت های مفیدی داشته باشند و با هم افزایی، انرژی ها در مسیر واحدی قرار می گیرند.

وی خواستار حمایت از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان توسط مدیران استان شد و ادامه داد: تلاش می کنم تا با حمایت های وزارت بهداشت، خراسان شمالی در حوزه بهداشت و درمان به جایگاه واقعی خود برسد.

گفتنی است در پایان این مراسم از دکتر «سید احمد هاشمی» به پاس دو سال خدمات شایسته و ارزنده با اهداء لوح، تقدیر و تشکر شد و دکتر «سید جواد پورنقی » نیز به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز