محرومیت زدایی در سلامت هدف دانشگاه علوم پزشکی است

۱۴۰۰/۰۸/۱۰ - ۱۳:۴۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۵۴۹۴۷
محرومیت زدایی در سلامت هدف دانشگاه علوم پزشکی است
روز گذشته، حجت الاسلام «نادعلیزاده» امام جمعه شهرستان راز و جرگلان، سرهنگ «قدیمی» فرمانده سپاه، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی از مدیران این شهرستان به منظور تبریک انتصاب دکتر «سید جواد پورنقی» به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با وی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر « سیدجواد پورنقی» از این دیدار با بیان این که محرومیت، از موضوع های مورد توجه دولت و این فرصت مغتمی برای استان است، گفت: وظیفه دانشگاه حرکت به سمت محرومیت زدایی است و این مجموعه با استفاده از تمام ظرفیت ها جهت ارتقاء شاخص های درمان پیش خواهد رفت.

وی با بیان این که عدالت در سلامت و کاهش محرومیت ها مورد توجه مدیران کشور است، اضافه کرد: ما نیز با همگرایی و هم افزایی می توانیم در این مسیر گام های موثری برداریم تا فعالیت های بهداشتی با سرعت بیشتری اجرایی و انجام شود.

وی با بیان این که شاخص مرگ و امید به زندگی از شاخص های سنجش توسعه در حوزه سلامت و بهداشت است، توصیه کرد: با تدوین و اجرای برنامه های هدفمند، گستره واکسیناسیون کرونا در استان به بیش از 90 درصد برسد.

وی با تاکید بر این که نباید از مدیریت بیماری عقب بیفتیم، اضافه کرد: شیوع پیک جدید منجر به مشکلات و آسیب های اجتماعی می شود، بنابراین با افزایش پوشش واکسیناسیون مانع اوج گیری بیماری شویم.

وی گفت: شرایط واکسیناسیون استان از میانگین واکسیناسیون کشوری بهتر است اما باید به دنبال ارتقاء میانگین واکسیناسیون در استان نیز باشیم.

گفتنی است در این دیدار، مسئولان و مدیران شهرستان با تبریک انتصاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مشکلات حوزه سلامت شهرستان راز و جرگلان را بازگو کردند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز