معاون توسعه مدیریت استاندار:

طرح های پژوهشی در راستای توسعه استان باشد

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۸:۱۲
کد خبر: ۱۲۵۷۱۶۴
طرح های پژوهشی در راستای توسعه استان باشد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: عناوین و طرح های پژوهشی باید در راستای توسعه استان و حل مشکلات موجود باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علی بیگ زاده در جلسه کارگروه تخصصی آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گفت: پس از اعلام عناوین پژوهشی دستگاه های اجرایی، داوری و بررسی این طرح ها در گروه پژوهشی ذیل کارگروه انجام و تا کنون 8 طرح پژوهشی تایید شده است. بیگ زاده با تاکید بر اینکه از استان های پیشرو در بحث پژوهش و فناوری هستیم، افزود: برای اجرای طرح های پژوهشی در صورت نبود منع قانونی از پژوهشگران استانی به لحاظ دسترسی آسان‌تر بهره مند شویم.

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان شمالی با اشاره به برگزاری هفته پژوهش و فناوری در بازه زمانی 13 تا 19 آذر ماه در استان، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از وقت و هزینه تنها یک برنامه محوری توسط ستاد پژوهش و فناوری استان برگزار می شود.

علی بیگ زاده افزود: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با محوریت پژوهش، فناوری و پشتیبان تولید خواهد بود و دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها باید از تمامی داشته های خود برای برگزاری این نمایشگاه بهره مند شوند.

بیگ زاده با تاکید بر بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان گفت: باید تلاش کنیم تا یکی از سه استان برتر معرفی شده از سوی ستاد ملی در حوزه پژوهش باشیم.

 

نظر شما