نجات جان ۱۷ بیمار سکته مغزی در استان

۱۴۰۰/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۵:۲۱
کد خبر: ۱۲۵۷۱۸۵
نجات جان ۱۷ بیمار سکته مغزی در استان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون جان 17 بیمار سکته مغزی با تزریق موفق با اعلام کد 724 در بیمارستان امام حسن(ع) نجات داده شده است و مانع از ناتوانی بیشتر در بیماران دچار سکته حاد مغزی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر«قاسم بیانی» گفت:  بیمارانی که به موقع و کمتر 3 ساعت پس از بروز علائم به بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد منتقل و اندیکاسیون های مربوط به موقع برای آن ها انجام شده است.

وی با بیان این که روزهاست جهان با پاندمی بیماری کرونا مواجه است ادامه داد: مدیریت و درمان بیماری کرونا باری را به بیمار، اورژانس پیش بیمارستانی، کارکنان بیمارستان افزوده است.

وی اضاف کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در دو سال اخیر از پیامد های این همه گیری بی تاثیر نبوده است با این حال بیمارستان امام حسن (ع) در کنار سانتر کرونا بودن استان، در 7 روز هفته و 24 ساعته آماده پذیرش و درمان بیماران سکته حاد مغزی بوده است .

وی با تشکر از همکاری صمیمانه و تلاش های شبانه روزی کادر درمان، اعلام کرد: ارزش دادن به زمان و دقایق می تواند از بروز ناتوانی های مختلف جلوگیری کند و می تواند زندگی ها، خاطرات، بهره وری از قدرت بیان و تکلم و هزاران توانایی را که به ما ارزانی شده است حفظ کند.

وی با بیان این که شعار جهانی امسال «دقایق می توانند نجات بخش زندگی ها باشد» است، افزود: دقایق در این بیماری نقش حیاتی دارند و از این جهت شعار امسال با این نقش ارتباطی تنگاتنگ دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز