مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی اعلام کرد:

نفت سفید برای زمستان ۴۰۷۶ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در استان خراسان شمالی ذخیره سازی شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۳:۴۲:۵۰
کد خبر: ۱۲۶۰۴۱۲
نفت سفید برای زمستان ۴۰۷۶ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در استان خراسان شمالی ذخیره سازی شد
روستاییان دغدغه سوخت زمستانی نداشته باشند /پیش بینی وتخصیص هزارو500 لیتر نفت سفید به خانوار‌های روستایی فاقدگازطبیعی درزمستان سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجتبی شکوری گفت : برای فصل پاییز و زمستان سهمیه 1500 لیتر برای خانوارها در نظر گرفته شده که از اول آذرماه سرپرستان خانوارها با در دست داشتن کارت بانکی و شارژی که از طریق شرکت نفت انجام میشود، می‌توانند نفت سفید خود را دریافت کرده و ذخیره فصل سرد سال کنند.

شکوری افزود: در حال حاضر هیچ‌گونه کمبود و یا مشکلی در تأمین و توزیع نفت سفید بخش خانوار‌های روستایی وجود ندارد و سهمیه‌ها طی برنامه‌ریزی های به عمل آمده در فواصل زمانی مختلف و بنابر شرایط آب و هوایی توزیع خواهند شد.

وی گفت: نفت سفید و گاز مایع برای 4076 هزار خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی و صعب‌العبور این استان تامین و ذخیره شده است و این قشر نباید نگرانی داشته باشند.  

شکوری اظهار داشت: اکنون ۸۶ فروشندگی در روستاها برای توزیع نفت سفید فعال و مخازن این فروشندگی پر است والبته سهمیه هر خانوار روستایی مشخص و در حال توزیع است و در صورت نیاز، مازاد بر سهمیه هم در اختیار قرار می گیرد.

وی گفت: اکنون چهار هزار و ۷۶ خانوار روستایی استان از گاز محروم هستند که برای گرم کردن منازل خود از نفت سفید استفاده می کنند و قرار است برای چهار ماه پایانی امسال به ازای هر خانواده یکهزار و ۵۰۰ لیتر از این محصول توزیع شود.

شکوری با بیان اینکه بیشترین مصرف نفت سفید در شهرستان مرزی راز و جرگلان است افزود: در اسفراین ۴۷۳ خانوار، جاجرم ۱۸۲خانوار، بجنورد ۵۱۸ خانوار، مانه و سملقان ۷۶۵ خانوار، رازو جرگلان یکهزار و ۷۸۴ خانوار، شیروان ۲۶۸ و فاروج ۸۶ خانوار از نفت سفید استفاه می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز