با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی؛

نرم افزار قرآنی «مبین» رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۱۳:۳۷:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۱۴۸۸
نرم افزا قرآنی «مبین» با حضور حجت الاسلام «نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، آیین رونمایی از نرم افزار قرآنی «مبین» که به معرفی فعالان این عرصه می پردازد، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد رونمایی شد.

این گزارش حاکی است، این نرم افزار با بهره گیری از اطلاعات جمع آوری شده و مصاحبه با حدود 250 نفر از فعالان قرآنی استان تهیه شده و نسخه آزمایشی آن از هم اکنون قابل دریافت و نصب است.
بر اساس این گزارش،اطلاعات فعالان قرآنی استان در رشته های حفظ، قرائت و سایر رشته ها، صفحه اخبار و اطلاعیه های قرآنی جهت دسترسی سریع تر مخاطبین و جامعه هدف به آخرین فراخوان ها و اطلاعیه ها و امکانات جانبی شامل قرائت های برگزیده از قاریان بین المللی، کتابخانه الکترونیکی، گالری تصاویر قرآنی و امکان دسترسی به پایگاه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهم ترین بخش های این نرم افزار است.
لازم به ذکر است، یکی از بخش های مهم این نرم افزار، فرم تصحیح و تکمیل اطلاعات فعالان قرآنی استان به دلیل اهمیت به روز رسانی این محصول و بهره مندی مخاطبان از اطلاعات کامل و جامع، جهت ارسال و اصلاح مشخصات فعالان قرآنی درج شده و یا افراد جدید، در نظر گرفته شده است.
گفتنی است همه فعالان قرانی استان می توانند برای درج مشخصات خود در این اپلیکیشن، فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنند تا پس از تائید دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در به روزرسانی های آتی اپلیکیشن، منتشر شود.
فعالان قرآنی می توانند جهت دریافت اپلیکیشن می توانند به پورتال اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی به آدرسhttps://khsh.farhang.gov.ir/fa/mobin مراجعه نمایند‌.

 

نظر شما