سرپرست معاونت سیاسی استانداری تاکید کرد:

سیاست های دولت مبنای حرکت دستگاه های اجرایی در امر سوادآموزی قرار گیرد

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۲:۱۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۶۲۴۳۳
سیاست های دولت مبنای حرکت دستگاه های اجرایی در امر سوادآموزی قرار گیرد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: دستگاه های اجرایی متولی استان در کنار مجموعه آموزش و پرورش و شورای سوادآموزی می توانند نقش مهمی در اجرای سیاست های این حوزه ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،  روح اله حسین پور در دومین جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی خراسان شمالی اظهار داشت: شناسایی و راهنمایی خانواده‌های دارای افراد بی سواد از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد، برای شناسایی آنها نیاز به همکاری همه دستگاه‌هاست تا این اقدام هرچه زودتر انجام شود.

وی افزود: با بررسی  آماری که از سوی معاونت سواد آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان ارائه شده است  تاکنون عملکرد و اقدامات شورای سوادآموزی استان مطلوب بوده است که این خود نشان دهنده تلاش همه مسوولان مربوط بوده است.

 وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های ملی برای پیشبرد بهتر امور در امر سواد آموزی کمک گرفت، گفت: با هم افزایی و استفاده بهینه  از ظرفیت دستگاه های اجرایی متولی استان می توان عملکرد بهتری در حوزه سواد آموزی را رقم زد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: برنامه و بودجه لازم در اختیار شورای سوادآموزی استان قرار دارد اما این دستگاه به تنهایی نمی تواند عملکرد مطلوب داشته باشد و باید تمامی دستگاه ها ی اجرایی با نگاه ویژه ای در این امر همکاری های لازم را انجام دهند.

حسین پور افزود: همچنین در جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی باید تمامی دستگاه های مربوطه عملکرد خود را در رابطه با سواد آموزی ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز