رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فاروج :

بازسازی منازل ایثارگران با شتاب بیشتر دنبال شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۲۴۷۲
بازسازی منازل ایثارگران با شتاب بیشتر دنبال شود
رضا مسعودی ریس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جاجرم در بازدید از مناطق زلزله زده این شهرستان با انتقاد از روند کند بازسازی منازل آاسیب دیده گفت : باید با سرعت دادن به کار فرایند بازسازی منازل آسیب دیده ایثارگران تا قبل از شروع فصل سرما به پایان برسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رضا مسعودی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جاجرم ضمن حضور در روستای عمارت از توابع بخش شوقان از روند بازسازی منازل ایثارگران که در جریان زمین لرزه اردیبهشت ماه سال جاری تخریب شده بود بازدید کرد .

رضا مسعودی در این بازدید که مهندسین و پیمانکاران بنیاد مسکن نیز حضور داشتند با انتقاد از روند کند بازسازی منازل آسیب دیده گفت : باید با سرعت دادن به کار فرایند بازسازی منازل آسیب دیده ایثارگران تا قبل از شروع فصل سرما به پایان برسد و بنیاد شهید و امور ایثارگران با جدیت این فرایند را رصد خواهد کرد .

وی همچنین گفت : کندی در پیشرفت کار به هیچ وجه قابل توجیه نیست و باید این کندی  با شتاب بخشیدن و تلاش بیشتر به بهترین وجه جبران شود .

گفتنی است در زلزله ۵.۵ ریشتری ۲۷ اردیبهشت ماه امسال، ۱۲۱ واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد و در مجموع یکهزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در شهرستان های گرمه، جاجرم و مانه و سملقان آسیب دید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز