استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:

با انسجام و هم افزایی دستگاهها موانع اجرای طرح بزرگ امامزاده سید عباس(ع) برطرف شود

۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۹:۳۱:۳۱
کد خبر: ۱۲۶۳۸۹۴
با انسجام و هم افزایی دستگاهها موانع اجرای طرح بزرگ امامزاده سید عباس(ع) برطرف شود
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) اختلافات بین دستگاهی مطرح نباشد و همه پای کار باشند، افزود: باید با انسجام و هم افزایی موانع موجود در مسیر اجرای پروژه را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی روند اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) گفت: سازمان اوقاف استان تا 48 ساعته آینده باید برنامه زمان بندی و برآورد مالی اجرای طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) بجنورد را برای ارسال به سازمان اوقاف کشور به عنوان متولی اصلی اجرای طرح تهیه و ارائه کند.

وی تصریح کرد: در این طرح باید فضاهای تعریف شده برای ساختمان های تجاری و پارکینگ پراکنده باشد تا دسترسی به این اماکن برای مردم تسهیل شود.

شجاعی افزود: بخش هایی از طرح که منجر به ایجاد درآمد می شود در اولویت ساخت باشد و دستگاه های اجرایی و شهرداری بجنورد تملک اراضی مربوط به حوزه خود را تعیین تکلیف و بدون هیچ مشکلی به عنوان آورده در اختیار طرح قرار دهد.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در اجرای پروژه توسعه امامزاده سید عباس( ع) مهم است چرا که با اعتبارات دولتی این پروژه قابل اجرا نخواهد بود.

وی گفت: یکی از اهداف اجرای این طرح ایجاد منبع درآمد برای شهرداری است تا از محل این درآمدها کاستی های حوزه مدیریت شهری جبران شود بنابراین سازمان همیاری شهرداری های استان در این طرح به خوبی دیده شود و شهرداری بجنورد در اجرای طرح حداکثر تخفیفات و ملاحظات را داشته باشد.

شجاعی گفت: طرح توسعه امامزاده سید عباس (ع) در 32 هکتار اجرا خواهد شد و بر اساس برآوردهای مالی اولیه نزدیک به سه هزار میلیارد تومان برای ایجاد بخش های مختلف گردشگری، تجاری، اداری، مسکونی، بهداشتی، فرهنگی، ورزشی... هزینه خواهد شد و نقشه اجرایی سه هکتار فاز اولیه پروژه در بخش های بهداشتی و گردشگری تا یک ماه آینده جهت اجرا نهایی خواهد شد. تعیین تکلیف جانمایی ساختمان سازمان انتقال خون استان و قطعه صالحین، واگذاری 52 پلاک از سوی راه و شهرسازی استان به شهرداری بجنورد و تغییر کاربری بخشی از اراضی به تجاری از دیگر مصوبات این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز