هزینه کرد ۲,۳ میلیارد تومان کمیته امداد خراسان شمالی برای دانش آموزان نیازمند

۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۴:۴۶
کد خبر: ۱۲۶۸۱۰۳
هزینه کرد ۲,۳ میلیارد تومان کمیته امداد خراسان شمالی برای دانش آموزان نیازمند
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از هزینه کرد دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند طی سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد بیان اینکه اکنون بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند استان خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند، افزود: طی امسال برای کمک به تحصیل این دانش آموزان بیش از دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان باهم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال بین تمامی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، بسته‌های متنوع تحصیلی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد استان، مراکز نیکوکاری و خیران تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اهداء ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند به‌منظور برگزاری کلاس‌های مجازی اشاره کرد و ادامه داد: ارزش تبلت های توزیع‌شده ۶۰۰ میلیون تومان بود که این اعتبار باهم افزایی خیران و کمیته امداد تأمین شد.

الهی راد یادآور شد: سال گذشته نیز بیش از ۷۰۰ دستگاه تبلت خریداری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد که ارزش این تبلت ها بیش از دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بود.

وی در ادامه به خدمات این نهاد برای دانش‌آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: تأمین هزینه پوشاک و لوازم‌التحریر، پرداخت کمک‌هزینه تحصیل به دانش‌آموزان نخبه و استعداد برتر، ارائه خدمات کنکور و پرداخت کمک‌هزینه بازگشت به تحصیل برای دانش‌آموزان بازمانده یا ترک تحصیل، از مهم‌ترین خدمات کمیته امداد برای دانش‌آموزان تحت حمایت است.

وی اظهار کرد: در این بخش نیز بیش از ۵۰۰ میلیون تومان توسط منابع داخلی کمیته امداد و منابع دولتی هزینه شده است.

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز