پرداخت ۳۵ هزار وام قرض الحسنه به نیازمندان از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۲:۳۸:۲۴
کد خبر: ۱۲۷۲۹۵۱
پرداخت ۳۵ هزار وام قرض الحسنه به نیازمندان از محل صندوق امداد ولایت کمیته امداد خراسان شمالی
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از پرداخت ۳۵ هزار فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان استان از محل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در طول ۵ سال فعالیت این صندوق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت از سال ۹۵ به منظور گره‌گشایی از نیازمندان و در راستای اهداف بانکداری اسلامی افتتاح شده است افزود: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در طول پنج سال فعالیت خود توانسته بیش از ۳۵ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان تحت حمایت و غیر تحت حمایت کمیته امداد اعطا کند.

وی با بیان اینکه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در راستای تسهیل شرایط دریافت وام برای جامعه هدف، حداقل ضمانت را برای فرد دریافت کننده وام در نظر گرفته است افزود: تا کنون بیش از ۲۱۴ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این صندوق بیش از ۱۲ باجه در استان دارد خاطر نشان کرد: شعبه اصلی این صندوق در شهرستان بجنورد در خیابان قیام آماده ارائه خدمات به نیازمندان است.

الهی راد با اشاره به متصل بودن صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه‌ شتاب گفت: تمام عملیات بانکی مربوط به جذب منابع و پرداخت وام از طریق این شبکه بانکی انجام می‌شود و افراد نیکوکار علاقمند می‌توانند حساب در گردش خودشان را در این صندوق افتتاح و از محل وجوهات اداره شده‌ خود، نسبت به معرفی نیازمندان برای دریافت وام قرض‌الحسنه اقدام کنند.

وی بابیان اینکه تا اکنون ۱۱۸ هزار و ۳۰۷ حساب در این صندوق افتتاح‌شده است افزود: طی امسال نیز دو هزار و ۶۵۰ فقره تسهیلات به ارزش حدود ۲۸ میلیارد تومان به نیازمندان پرداخت‌شده است.

وی گفت: پرداخت این تسهیلات در بخش‌های اشتغال، کارگشایی، درمان، فرهنگی، ساخت و خرید مسکن و سایر موارد بوده است

وی خاطرنشان کرد: نیکوکار از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* و یا شماره کارت‌های ۶۰۳۷۹۹۷۹۲۶۹۰۵۷۲۱ - ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۸۲۸۲ در هر شهری که هستند، می‌توانند منابع خود را برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان همان منطقه در نظر بگیرند و به گسترش این سنت حسنه کمک کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما