اردوی جهادی در روستای محروم حصاراندف به همت کانون جهادی شهید احدی

۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۱:۱۱
کد خبر: ۱۲۷۲۹۵۵
اردوی جهادی در روستای محروم حصاراندف به همت کانون جهادی شهید احدی
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه از برگزاری فعالیت جهادی توسط گروه های داوطلبانه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در روستای محروم حصاراندف از توابع شهرستان فاروج خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر«مهدی قربانیان» گفت: پس از هماهنگی‌های لازم با مسئولان مربوطه در منطقه، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، فعالیت های جهادی در حوزه های بهداشتی و درمانی، در برنامه یک روزه، تیم‌های تخصصی درمانی در رشته‌های داخلی، زنان، روانشناسی، مشاوره و دندانپزشکی در محل مستقر شده و خدمات درمانی ارائه کردند. 

وی افزود: به منظور جلوگیری از ازدحام بیماران و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نوبت‌دهی و پذیرش بیماران کاملاً نظام‌مند و مدیریت‌شده به کمک تیم‌های غربالگری مستقر در مدرسه روستای مذکور، به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در این اردوی یک روزه به بیش از ۲۵۰ نفر از اهالی منطقه خدمات درمانی ارائه شد که بیش از ۱۱۰ مورد خدمات پزشک داخلی، حدود ۱۲۰ مورد خدمات دندانپزشکی، ۳۰ مورد خدمات پزشک زنان و بیش از ۲۰ مورد خدمات مشاوره و روانشناختی بود.

وی اضافه کرد: در راستای ارتقای روابط سازنده و موثر خانوادگی کارگاه آموزشی فرزندپروری و اعتیاد و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان ها نیز توسط کارشناس مشاوره و سلامت روان، جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: در این اردوی جهادی، تعداد ۲۳ نفر از دانشجویان رشته‌های مختلف علوم پزشکی و پیراپزشکی در کنار اساتید برجسته دانشگاه و متخصصین توانمند، متعهد و بااخلاق، دکتر حسینی متخصص داخلی، دکتر یاهوئیان متخصص دندانپزشکی، دکتر شاهین فر متخصص دندانپزشکی، دکتر شرفخانی متخصص زنان و زایمان، دکتر رشیدی دکترای مامایی، دکتر احراری روانشناس، فعالیت‌های جهادی، کارگروهی و مهارت‌های ارتباط با بیمار را فراگرفته و با محرومیت‌ها و مشکلات بهداشتی منطقه آشنا شدند.

شایان ذکر است: معاون فرهنگی و دانشجویی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیر فرهنگی از فعالیت های جهادی در روستای حصاراندف بازدید و با مردم گفتگو کردند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز