پرستاران همواره در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ثابت‌قدم بوده‌اند

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۲:۳۵:۵۵
کد خبر: ۱۲۷۳۳۶۴
پرستاران همواره در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ثابت‌قدم بوده‌اند
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان،گرمه، جاجرم و راز و جرگلان در پیامی فرا رسیدن میلاد باسعادت زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، متن پیام دکتر «سید محمد پاکمهر» بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

   میلاد بزرگ بانوی اسلام، پیام‌آور نهضت حسینی  و پرستار ستاره‌های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها و روز پرستار را محضر سفید جامگان، آن مبارزان خستگی‌ناپذیر خط مقدم کرونایی در سنگر ایثار و شهادت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک میلاد این بانوی بزرگ بهترین فرصت برای تبریک به کسانی است که عاشقانه و متعهدانه جان و وقت خویش را وقف نجات انسان‌ها نموده و با همه سختی‌ها و کژی‌ها جز به کاهش آلام دردمندان و بهبود بیماران به چیز دیگری نمی‌اندیشند.

پرستاران همواره در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ثابت‌قدم بوده‌اند و در این راه پرخطر از بذل جان دریغ نکردند و ازخودگذشتگانی هستند که ایثار زینب گونه را نصب‌العین خود قرار داده‌اند و آسایش خود به بهای آرامش بخشیدن به آلام و رنج بیماران می‌گذرانند و هستی خود را در کف اخلاق نهاده، و در این عرصه خطیر، پاسدار سلامت جامعه‌اند.

 

 بر خود لازم می‌دانم ضمن بزرگداشت مقام تمامی فعالان عرصه بهداشت و درمان، مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات تلاشگران عرصه پرستاری کشور، به‌ویژه پرستاران سخت‌کوش حوزه انتخابیه و استان خراسان شمالی اعلام داشته و از خدمات ارزشمند این قشر شریف و ایثارگر تقدیر و تجلیل نمایم که همواره در خط مقدم دفاع از سلامت مردم ثابت‌قدم بوده‌اند، مخصوصاً در این ایام مبارزه با بیماری کرونا، از سلامت و آسایش خود و خانواده‌های خود گذشته‌اند و جان‌برکف نهاده با تحمل رنج و مشقت بسیار، مدافع سلامت هم‌وطنان خود بوده و هستند و در این راه پرخطر حتی از بذل جان خود نیز دریغ نکرده‌اند.

سید محمد پاکمهر

 عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری کشور و نماینده مردم شریف بجنورد، مانه و سملقان، گرمه، جاجرم و راز وجرگلان

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز