تقدیر مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ۱۳ فرزند مددجوی پذیرفته‌شده در دانشگاه فرهنگیان

۱۴۰۰/۰۹/۲۲ - ۱۳:۰۱:۴۶
کد خبر: ۱۲۷۳۳۸۶
تقدیر مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از ۱۳ فرزند مددجوی پذیرفته‌شده در دانشگاه فرهنگیان
طی مراسمی با حضور «مجید الهی راد» مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی و «مهدی مودی» مدیرکل آموزش‌وپرورش استان از فرزندان مددجوی پذیرفته‌شده در دانشگاه‌های فرهنگیان در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در حاشیه این مراسم با تأکید بر لزوم حضور نخبگان جوان و فرهیخته در دانشگاه‌های فرهنگیان گفت: با توجه به اینکه تعلیم و تربیت امر مهمی است لذا در این زمینه باید از ظرفیت جوانان فرهیخته و نخبه استفاده شود.

وی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه امروز بسیاری از منتخبین و پذیرفته‌شدگان دانشگاه فرهنگیان از افراد با رتبه‌های عالی کنکور هستند، خاطرنشان کرد: توسعه صحیح تعلیم و تربیت به‌عنوان یک رکن مهم در حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و رشد و توسعه کشور درگرو استفاده از جوانان نخبه در دانشگاه‌های فرهنگیان کشور است.

وی همچنین خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: تعامل و همکاری دوسویه شما در آینده می‌تواند بستری سازنده برای ادامه تحصیل کودکان نیازمند باشد.

الهی راد گفت: هم‌اکنون در مدارسی که رابطان فرهنگی دلسوز در حال فعالیت هستند و پیگیری کار دانش آموزان را بر عهده‌دارند، توانسته‌ایم دستاوردهای خوبی در حوزه تعلیم و تربیت و ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند داشته باشیم.

وی در ادامه گزارشی از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ ارائه کرد و شمار پذیرفتگان در دانشگاه‌های امسال را ۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۳ نفر از این دانش آموزان خاصه در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته‌شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۴۲ نفر از این افراد نیز در دانشگاه‌های دولتی و پیام نور پذیرفته‌شده‌اند.

وی یادآور شد: سال گذشته درمجموع ۳۰ نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد موفق به راه‌یابی به دانشگاه‌های دولتی شدند که امسال این رقم به ۷۰ نفر افزایش‌یافته است.

 

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز